Pytania od klientów

Jak skontaktować się z agencją?

Istnieje kilka sposobów na to, by szybko u sukcesywnie skontaktować się z przedstawicielem naszej firmy. Można to zrobić drogą elektroniczną lub telefoniczną. W pierwszym przypadku odpowiadamy przed upływem 48 godzin od wysłania zapytania. Drogą telefoniczną można kontaktować się pod wskazany na stronie numer od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej siedziby, w której czeka na klientów doświadczony konsultant gotowy rozwiać wszelkiego rodzaju wątpliwości.

Jak długo klient oczekuje na projekt?

Nie jesteśmy w stanie sprecyzować jak długo potrwa przygotowanie danego projektu. Jest to zależne od wielu czynników, ale staramy się dostosować do terminarza klientów i przygotowywać wstępne projekty w przeciągu kilku dni roboczych od pierwszego spotkania. Na prośbę klienta taki stan rzeczy również można przyspieszyć. Jest to jednak zależne od liczy aktualnych zleceń do zrealizowania.

Jak wygląda zapłata za projekt?

Nasza agencja reklamowa UPLINK nie ma wyznaczonego szczegółowego cennika dotyczącego wszystkich usług. W zależności od ilości zamawianych projektów czy też usług klient może liczyć na rabaty, o których można przeczytać w zakładce Aktualne promocje.

Jak wygląda promocja danego produktu czy firmy?

Nie da się w jednym zdaniu odpowiedzieć na to pytanie. Działania promocyjne wymagają dużego zaangażowania i precyzyjności ze strony pracowników naszej agencji. Staramy się osiągać efekty, których spodziewać się nasz zleceniodawca. W celu odpowiedzi na zadane pytanie musimy najpierw dowiedzieć się, jakimi pobudkami kieruje się klient i czego od nas oczekuje. pytania

praca mazowsze

Rzeczowe odpowiedzi