Spotkania z klientem

Agencja reklamowa UPLINK od lat stara się usprawnić komunikację między pracownikami a klientami. W ciągu ostatnich kilku lat dzięki rozwojowi technologii możemy komunikować się ze swoimi zleceniodawcami znajdującymi się nierzadko na drugim końcu naszego globu. Preferujemy oczywiście spotkania odbywające się w naszym biurze lub w siedzibie klientów. Wierzymy, że rozmowa twarzą w twarz najszybciej rozwiązuje wszelkiego typu wątpliwości i niedomówienia. W razie takiej potrzeby udajemy się na wyznaczone przez klienta miejsce, by porozmawiać o prowadzonych działaniach lub przedstawić problem. Przyszli klienci najczęściej kontaktują się z nami poprzez niżej wymienione sposoby:

drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszeniowy podany na stronie,

drogą poczty elektronicznej (adres znajduje się na stronie),

drogą telefoniczną (na uwagi, pytania i wątpliwości klientów odpowiada doświadczony konsultant dostępny przez dziewięć godzin dziennie od poniedziałku do piątku),

drogą bezpośredniego kontaktu (odwiedzając nas w siedzibie agencji).

Wielu z naszych klientów często podróżuje po świecie. Stały kontakt zapewniają nam w takich chwilach wideokonferencje, które w najbardziej doskonały sposób imitują zwykłe spotkanie. W każdej chwili każdy klient może więc sprawdzić co dzieje się z jego projektem lub też jakie efekty przynosi zamówiona promocja całej firmy czy też danego produktu. kontakt

koła pomiarowe

Umawianie spotkań