Kreatywność a reklama

www.banery.waw.pl

Promocja produktu polega dziś przede wszystkim na tym, by zainteresować nim jak największą ilość osób. Każda grupa docelowa jest jednak inna. Inaczej odnosimy się bowiem do ludzi młodych, inną taktykę warto zastosować w przypadku ludzi starszych. Jak zatem dobrze zareklamować produkt, jeśli grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana?

Wydaje się, że odpowiedzią na to pytanie jest jedno słowo: kreatywność. To właśnie ta ostatnia sprawia, że konsumenci zatrzymują się na chwilę, by obejrzeć bilbord w centrum miasta. To ona zatrzymuje rękę nad guzikiem pilota, gdy na ekranie telewizora pojawia się reklama telewizyjna. Co jednak ukrywa się pod tym zdawkowym i jednocześnie tajemniczym pojęciem? Kreatywne reklamy z pewnością osiągają dziś największy sukces. W dobie internetu wymyślenie takiego spotu czy plakatu wcale nie jest jednak takie łatwe. Konsumentowi bardzo szybko zapala się lampka pod tytułem „To już było!”, kiedy widzi kolejną reklamę nakręconą na jedno kopyto. Warto przy okazji promocji swojego produktu zwrócić się więc do profesjonalistów. Zespoły działające w agencjach reklamowych często mogą wpaść na całkiem niekonwencjonalny oraz innowacyjny pomysł, który w efekcie końcowym przełoży się na dobrą reklamę.

Warto pamiętać, że kreatywna reklama to nie tylko dźwięk czy obraz. Język polski to wspaniały materiał, dzięki któremu może powstać wspaniała reklama. Zabawa słowem doskonale sprawdza się w przypadku sloganów reklamowych czy w reklamie telewizyjnej. Na podstawie jednego dobrego hasła można stworzyć całą kampanię reklamową, która przy odrobinie wysiłku i dobrym pomyśle odniesie niebywały sukces. kreacja i design

notatnik z nadrukiem

Pomysłowe reklamy