Reklama online a tradycyjna

Rozwój internetu znacznie poszerzył możliwości firm dotarcia do potencjalnych klientów. Wszelkiego rodzaju strony internetowe, blogi czy fora to idealne miejsca, w których można reklamować nie tylko swoje produkty, ale również całe firmy. Formy tradycyjne, w których można zamieszczać reklamy czy informacje o świadczonych przez nas usługach zostały nieco odsunięte na boczny tor. Wydaje się jednak, że stało się tak zupełnie niepotrzebnie, ponieważ wiele osób wciąż korzysta z tradycyjnych środków przekazu.

Pojawienie się internetu z pewnością zmieniło sposób życia i myślenia przeciętnego konsumenta. Taki stan rzeczy wyjątkowo uwypuklił się przede wszystkich w miejscach takich jak Polska, w których wcześniej (to jest przed 1990 rokiem) konkurencja na rynku w ogóle nie istniała. Nagle, nie dość, że zaczęły pojawiać się masowo nowe firmy oferujące usługi, rozwój sieci spowodował, że odbiór przez społeczeństwo mógł być natychmiastowy. Większość konsumentów na przestrzeni lat stała się więc wygodna. Informacji szukają oni w sieci, ponieważ tak jest o wiele szybciej oraz wygodniej.

Warto jednak wiedzieć, że nie wszyscy funkcjonują w ten sposób. Wiele osób – szczególnie starszych – wciąż szuka ofert usług i produktów w mediach tradycyjnych, na przykład na stronach z ogłoszeniami w gazetach codziennych. Można więc zastanowić się przy okazji prowadzenia biznesu, również nad takimi rozwiązaniami. Być może one także przyniosą do firmy nowych klientów i nowe zlecenia. tradycyjne media

Tradycja a innowacja